5 Ocak 2012 Perşembe

on numara boşvermiş

Bütün bir hafta günde iki sınava girdiğim final haftasında özene bezene hiç bir sınava çalışmayıp yine hepsinden kalmayı başarmış olmanın tarif edilemez mutluluğu içindeyim.Gereksiz bir yaşama sevinciyle doldu içim.Mesela bu haftanın son iki sınavı yarın.Sabaha bir kaç saat kaldı ama ben ne uyuyorum ne çalışıyorum.
Hoş bir adamla gevezelik etmek daha cazip:)) Çok ayıp bir kızım :) bütün derslerden itinayla Fevkaladenin Fevkinde FF le de kalınır çapkınlık da yapılır. Hayat bu kadar kıskançken, savunma mekanızmasına biraz daha odun atılabilir..
Azıcık daha şımaraydım da şımarıklıktan öleydim.Bu aralar böyleyim.Hassiktir edamı takınırım, nasıl geliyorsa öyle yaşarım, gelirim geçerim bende ne var..
Bişey olmaz. O zaman tamam.. Devam:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder