14 Ocak 2012 Cumartesi

yes smoking:s

     Amaan bebişim yak ya bi sigara..Tamam sigarayı bıraksam on numara bi başkaldırış olur ama bunun için ne isteğim ne gücüm ne iradem ne zartım zurtum var..Biz kendisile böyle iyiyiz..Bırakcakmışım.İyi la.Onuda bırakıym.Ondan sonra iyice gergedan hayatı.Yok yok azıcık daha dursun benimle..Bırakmıycam işte..Büssürü parayı da ona harcıycam.Annannemin ablası var dı; ilkokuldan 80 yaşına kadar içti halada içiyor ona bişey olmadı mesela.Kadın hala taş gibi.Belki banada bişey olmaz..Hayallerimin ilk onun da pembe duman çıkaran çok yararlı çilekli sigaranın keşfi varken nasıl bırakabilirim ki? Saçmalık..Ben sigarayı bıraksam derdimi anlatamam.Ölsem bi su verin diyemem.Kimselerle konuşamam.Dedikodu yapmanın ne manası var ki saçlarınla sigaranın dumanını aynı anda savurmadıkça..
      Eyy Elmayra salağı..Madem bi sorunun yok sigarayla; ne diye sabahın köründe böyle saçmalama ihtiyacı duydun? Belliki sonunda bezelye beynine bırakmalısın emri dank etmiş.Bişey olmazmış.Bok bişey olmaz.Oluyor bile işte.İkinci kattaki evine çıkıcam diye merdivenler de üç kere mola ver.Sabahları höldür höldür sesinden kendin bile kork.Bi hırıldamalar, bi yaşlanmışlıklar..Nerde o eski inci dişler?Kenef taşı gibi oldular.
      Ama yapamıyorum.Ballıya bile söz verdim.Tutamadım.
      Bu konuda yazacak daha çok lafım varmış.Dilim şişmiş ama Dev Adam geldi.Onun blogumu farketmesini istemiyorum.Şimdilik gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder